Hoe zeg ik mijn telecomabonnement op?

Bekende obstakels  

Lange wachttijden, moeilijk bereikbare klantenservice, inefficiënte communicatie; het zijn allemaal herkenbare obstakels wanneer je je wilt afmelden van een telecomabonnement. Daar kunnen we dan een schrale troost uithalen: je bent dus niet de enige die hier tegen aan loopt. Maar goed, obstakels, daar zit helemaal niemand op te wachten, toch?

Het opzeggen van een telecomabonnement wordt door veel consumenten als lastig ervaren. Veel telecombedrijven maken het voor consumenten erg moeilijk wanneer ze hun lopende abonnementen willen annuleren. Lange wachtrijen en inefficiënte communicatie zijn veel voorkomende problemen waar consumenten mee te kampen krijgen. Hierdoor zijn sommige consumenten geneigd om het opzeggen dan maar uit te blijven stellen, wat leidt tot onnodig hoge maandelijkse kosten voor een abonnementen waar je liever helemaal geen gebruik van maakt. Dat is natuurlijk zonde voor je geld. Maar hoe krijg je het dan voor elkaar om gemakkelijk je telecomabonnement op te zeggen, zonder gedoe? Het antwoord op deze vraag zal gelukkig snel beantwoord worden in deze blog.

Lange wachttijden

Om nog wat dieper in te gaan op het onderwerp ‘telecomabonnementen opzeggen’ heeft de consumentenwebsite Providercheck in 2018 een onderzoek uitgevoerd naar de gemiddelde wachttijden bij Nederlandse providers. Hier zijn opvallende uitschieters in naar voren gekomen: Youfone met een wachttijd van 4 minuten en 15 seconden, XS4ALL met een wachttijd van zelfs 10 minuten en 20 seconden en Ziggo met 7 minuten en 4 seconden. Buiten dat het wachten zonde is van de tijd, brengt dit ook nog onnodig hoge belkosten met zich mee.

Hoe kan ik mijn telecomabonnement makkelijk opzeggen?

Het is niet altijd even makkelijk om je telecomabonnement op te zeggen. Gelukkig neemt Xpendy het op voor jou als consument en kan jou op een gemakkelijke manier helpen met het opzeggen van verschillende abonnementen. Xpendy heeft een passende oplossing gevonden om telecomabonnementen gemakkelijk op te zeggen. Xpendy helpt je om tijd en moeite besparen. Geen lange zoektochten meer naar de juiste opzegprocedure en contactgegevens. Wij hebben het zoekwerk voor je gedaan.

Het enige dat je moet doen, is één keer je NAW-gegevens invullen en aangeven welke diensten je wilt stopzetten. Wij maken automatisch één of meerdere opzegbrieven voor je. Zelf brieven schrijven is dus niet meer nodig! Na het invullen vragen we je om de brief elektronisch te ondertekenen. Wij posten vervolgens de brief (of brieven) voor je. Jij hoeft je nergens meer zorgen om te maken.

Ziggo abonnement opzeggen

Buiten dat het onderzoek van Providercheck aantoont dat Ziggo bekend staat om zijn lange wachttijden, komt het in verschillende consumentenwebsites ook naar voren dat het het lastig is om je abonnement bij Ziggo op te zeggen. Heb je je telecomabonnement nou bij Ziggo lopen en wil je hier gemakkelijk vanaf komen? Xpendy kan jou gelukkig de oplossing bieden. Klik op deze link en je bent binnen 2 minuten van je abonnement af!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.